23 Temmuz 2007

Molly's Lips

















Nirvana'nın sevdiğimiz şarkılarının cover çıkması nesliyan'la benim ortak saçma-özelliklerimizden biri olsa gerek. Vaselines de adı geçen gruplardan bir tanesi. Her güzel grup gibi ya 85 ya 86, o civarlarda kurulmuş işte, benim yaşıtlarım:) Kurt Cobain'in bu coverları sayesinde tekrar keşfedilerek eski şarkılarından toplama bir albüm yapıldı, para kazanmışlardır. Aşağıda Nirvana'nın cover yaptığı vaselines şarkıları ilginize sunulur. Molly's Lips ♥

The Vaselines - Molly's Lips
The Vaselines - Son of a gun

Mtv unplugged da Jesus doesn't/Wants Me For A Sunbeam'i coverlamışlar.

Grupları kısa ve sallama yazıyoruz diye tembel olduğumuzu düşünebilirsiniz. Halbuki alakası yok. 4 satır şeyi bile okumaya üşenen sizsiniz ki niye paragraflarca paralayalım kendimizi.

Hayır, agresif falan değilim. Blogumuzda süs diye tutmak istemediğimiz sevgili çakmaktaş, siz niye yazı yazma zahmetinde bulunmuyorsunuz ki?

3 yorum:

Unknown dedi ki...

valla sonuna kadar okudum. nirvana'nın kendi şarkısı sanıyordum, çok cahilmişim.

Tolga Darcan dedi ki...

Aydınlatın bizi. Kiss kiss, Molly's lips.

Burcu dedi ki...

ben foça'dayken yan-dip komşumuzun tiyneyç oğlu tüm gün gitarıyla nirvana çalıp söylemekten bıktırdı bizi. gene bir ara ben molly's lips duyar gibi oldum artık vaselins'e alışmışım ya nirvana gelmedi aklıma bir heycanlandım bir heycanlandım kulağıma duvara dayadım neydi bu ne çalıyor diye. evet. sonra nirvana olduğu tak etti tabi. dünyanın en sıkıcı en kötü hikaye anlatıcısı olabilirim. bu benim. ben böyleyim. beni seven böyle sevsin. değişemem.