16 Temmuz 2007

Sufjan Stevens



Bu adamın yaşadığı yaratıcılık patlaması mı, bi tür deha mı neyse ondan ben de istiyorum. 2003 yılında Michigan'la başladığı 50 eyalet projesini 2005'te Illinois'le sürdürdü. Şimdi de Oregon yoldaymış. Bu şekilde 2'şer yıl arayla devam ederse 2103'te tamamlanacak gibi görünüyor proje. Hadi hayırlısı. Bu yeterince absürd değilmiş gibi, bir de Illinois'le Oregon'un arasına "The Avalanche" ve "Songs for Christmas" adında iki albüm daha sığdırdı. Yaptığı işlerin hiçbiri de sıradan şeyler değil. Böyle büyük bir entellektüel ve müzikal birikimin sonuçları gibi duruyor ya da ben büyütüyorum ne biliiim işte.

Seneye caz festivaline gelecek isimlerden biri olmalı. Burdan yetkililere acilen sesleniyorum.
Ayrıca Sufjan Stevens'la tanışmak için Illinois albümünün iyi bir başlangıç olacağı kanaatindeyim. bu kadar.

0 yorum: