27 Ağustos 2007

miaow

Beni en çok rahatlatan şey küskün indie pop grupları dinleyip kendimi o müziğin içinde hissetmek. Şöyle ki vokaller pembe marşmelovlar, havada uçuşuyor yakalayıp yiyorum. gitarlar baloncuğun içindeki hava dalgaları, sakin sakin davullar hava dalgalarını oynatan baloncuk içi rüzgarları. Tasvirime baloncuk içinde oturduğumu eklemeyi unutmuşum. The Cat's Miaow da işte baloncuk üfleyen bir grup. İnsan o grubu başka nası bir duygulanım içinde dinleyebilir ki. çok uykum gelmişşş...

not:
sevgili nesliyan; senin bu gruptan yüz kere bahsettiğini hatırlar gibiyim ama blog içi arama yaptım bulamadım. niye bulamadım ki atıyo muyum başka miyav mıydı. bak bu avustralyalı.


sevdiğim şarkıları: (daha dinlemediklerim de var)

The Cat's Miaow - I Can't Sleep Thinking You Hate Me
The Cat's Miaow - Don't Worry, This Isn't About You
The Cat's Miaow - Not Like I Was Doing Anything
The Cat's Miaow - One of us is in the wrong place

0 yorum: