24 Eylül 2007

annee ben konsere gittim







































David Brown (Brazzaville) featuring ipek görgün (bedroomdrunk) + onur erdem (tnk) + zeynep kaya (fungu) @ tenedos, Ankara


yorumlarım şöyledir... brazzaville dinlemediğim için hiç bi şarkılarını bilemedim, tek bildiğim şarkılarını da çalmadılar (night train to moscow). bi de david brown sahneye ilk çıktığında ben tanga don giyiyorum dedi. muhtemelen başka bişi söylediğini zannetmiştir.

eskiiii blogumda yazmışım:

4 Agustos 2oo5, Pazar

Aslinda alakasiz ama bu sarkiyi çok seviyorum, belki de sürekli gitme istegimden ve soguk-kis-eldiven özlemimden kaynaklanan bir sevgi.

brazzaville - night train to moscow
şarkının sözleri

2 yorum:

Neslihan dedi ki...

ben de geçen sene gittiydim bu konsere, bu sene gidemedim ama tatlı ve mütevazi bi adam david brown dimi bucu? soyunda bi akdenizlilik bilmemne olabilir şüpheleniyorum.

Burcu dedi ki...

evet öyleymiş maşallah allah sahibine bağışlasın