29 Eylül 2007

modular



















Buenos Aires'li bir gruptan bahsettiğimizi daha önceden hatırlamıyorum bahsettik mi nesliyan? O zaman söyliyelim. İsmini 60lardan 80lerin başına kadar üretilen bir analog synthesizer serisi olan moog modular'dan alan bu grup müzikal olarak retro futuristik, 60lardaki uzay çağı-fantezi fon müzüklerine benzer bir tarza hakimler. stereolab'a benzetmek istemiyorum ama benzetiyorlar. Stereolab'ı hiç sevmezken ona benzetilen müzikleri sevme sebebimi de hiç bilmiyorum.

2000 yılında kurulmuş, 3 tane albümleri var, lütfen web sitelerini geziniz orda albümlerinden bir çok mp3 indirip dinleyebilirsiniz.

modular web sitesi

mp3: modular:: Playa Biquini [skatterbrain] <-- burdan indirmeyi deneyiniz olmazsa
modular:: Revolución de vegetales

**Bir de şu toplama albümde yeralıyorlar Canciones Pegajosas (bedava)

2 yorum:

Neslihan dedi ki...

ben de beğendim bu grubu.
stereolab severler nerdesiniz? =P

Burcu dedi ki...

http://krs5rc.com/krs/bands/stereototal/audio/Stricherjunge.mp3

stereolab , Ich Bin Der Stricherjunge