14 Kasım 2007

İyi Haber - Kötü Haber

haberlere geçmeden önce "hava durumumdan" bahsetmek isterdim ama önemsemeyeceğiniz için bahsetmiyorum. o zamanlar, henüz, olric yoktu; hava raporları da günlük bültenlerden sonra okunmuyordu. henüz durum, bugünkü gibi açik ve seçik, bir bakima da belirsiz degildi.

Önce kötü haber:
canımızdan çok sevdiğimiz Electrelane'imiz ebediyen dağılma tehlikesiyle karşı karşıya. sitelerinde yer alan duyuruya göre "ne kadar süreceği belli olmayan bir ara vermişler ve biraz bekleyip neler olacağını görmek istiyorlarmış". hayra alamet olmadığı düşüncesindeyim. tam da her albümleriyle biraz daha mükemmelleşirlerken ve böyle iyi bir kız grubuna sahip olduğumuz için bizler de iftihar eder ve de neredeyse feminist olacağımız tutarken, bizi böylece yüzüstü bırakıp gitmelerine ben şahsen kendim çok içerledim.

ama bu arada gubun aynı zamanda vokalisti olan verity susman hanfendinin güzel solo çalışmalar yapabileceğini de umut etmekteyim. zira kendisi hem şarkı söyleyebiliyor, hem farfisası var, hem klarinet hem de saksofon çalabiliyo maşalla.

Şimdi iyi haber:

Kevin Shields, bir süredir sağda solda ortaya çıkarak yüreğimizi ağzımıza getiren "My Bloody Valentine söylentilerini" doğrulamış. 1995 yılında dağılmalarından hemen önce başladıkları yarım kalan çalışmaları üzerine yoğunlaşmışlar ve 2008 yılında bu eski çalışmaların yanına bi kaç yeni parça da katarak yayınlamayı planlıyorlarmış. Belki sonra Türkiye'ye de gelirler kimbilir olmıycak şey değil bence =P
Ayrıntılı bilgi şurada

olric hala yok ama, hava raporları günlük bültenlerden sonra yayınlanıyor:
bu sıralar hiç yeni müzik dinlemek istemiyorum ve hiçbişi yapmak istemiyorum. o yüzden bloga da fazla bir katkım olamıyor. bucucum özür dilerim senden. ceyrayn arkidişimize de hoşgeldin diyorum. bu kadar.

4 yorum:

jayryan dedi ki...

"ah bilinda" abla teyze olmuştur artık ama hiç farketmez tabii. çıkarırız pembe kapaklı cdmizi, dinlerizi kevin shields abimizi.
electrelane konusuna gelince, iyiydi ama bir yere varacağı yoktu sanki. hep "lalalaa lalaaaalaaaa (arkadan davul giriyor sonra)" yapıyorlardı. değişiklik iyidir.

Burcu dedi ki...

bilemiyorum.

Vaykorus dedi ki...

"Cocteau Twins tekrardan toplandı" haberinden sonra sanırım en güzel haber budur benim için.. My Bloody Valentine!!

Not: Cocteau Twins elbette toplanmadı, anlayın işte demek istediğimi : (

jayryan dedi ki...

jesus ve mary chain de tekrar album yapacak diye duydum. dogru mu bilemem ama bunlara birseyler oluyor. canlari sikildi galiba.