25 Haziran 2006

pony up!


ben kızlardan oluşan grupları -spice girls dahil olmak üzere, küçüktüm evet- eskiden beri sevmişimdir.. eskileri de öyle, kız grupları varmış, shangri-las'ın cdsi bile var. gerçi onu babam rasgele seçip almıştı eskiden. müzik hakkında yazmak çok zor bişi. benim demeye çalıştığım barışla soulseekte rasgele kullanıcıların dosyalarına girip ismi güzel olanları seçip indiricektik. ben bi tane seçtim the exploding heart, şanssızım ya böyle dandik vokalli bi punk grubu çıktı.[o kadar kötü diil ama] sonra o fine china seçti uyuz bi grup ama kendi seçti ya illa beğenicek. sonra baktım the oc dizisi şarkılarındanmış utandırdım rezil ettim biraz ama inat işte. neyse ondan sonra da ben pony up diye bişi gördüm aa baktım toy piano diye şarkısı var ben bayılırım oyuncak piyanolara. hemencicik indiriverdim sonra beğendim devamını da indirdim. devamı daha güzel:) araştırdım hemen montreal'lı bir grupmuş 4 tane kızdan oluşuyor.. şımarık twee gruplarından değil biras daha üstüruplu [sensin üsturup] mütevazi geldiler. 2006 yılına ait epleri "Make Love To The Judges With Your Eyes" ın ilk şarkısı dance with me genel bir fikir edinmenizi sağlayabilir:

önce bu: Shut Up and Kiss Me
Pony Up! :: Dance For Me [2006]
Pony Up! :: The Truth About Cats And Dogs (Is That They Die) [2006]

0 yorum: