15 Eylül 2007

sleeping states

Sadece bu saatte yatakta uzanırken albümünü dinlemek güzeldi sevgili Markland Starkie. Ama ismini öğrenmek gecemin seninle birlikteliğinin tüm romansını bozdu markland. Cici fotoğrafların da işe yaramıyor. hayır şaka yaptım. ismin karikatür karakterine benziyor olabilir. ben senin müziğine önem veriyorum. yeni albümünü çıkmadan dinledim biliyo musun? kaçışımızı beraber planlayabiliriz. ama önce seni blogumun sevgili okuyucuları arkadaşlarıma göstermek istiyorum.


mp3: sleeping states - planning my escape [There The Open Spaces -2007]

sleeping states @ myspace

sleeping states @ web sitesi

3 yorum:

Neslihan dedi ki...

enişteye selamlar, şarkısını beğendim.

Burcu dedi ki...

hihi:)

Tolga Darcan dedi ki...

Şarkıdan sıkıldım; ama bu ilişkiyi, hatta izdivacı destekliyorum evladım.